Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over je bestelling, betaling, verzending en meer vind je hier.

BESTELLING

 Bestellen, wijzigen of annuleren

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je producten in je digitale winkelmandje door te klikken op het zwarte knop met witte tekst. Als je de bestelling plaatst met je Éloquence account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kan je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegeves nodig.

Hoe annuleer ik mijn bestelling? 

Dit doe je in Mijn account. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m kosteloos retourneren via het online retourformulier.

Hoe wijzig ik mijn bestelling? 

Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen. Als het bestelling al verzonden is, kunnen we helaas niets meer doen. Zodra je product bij je wordt bezorgd dan kan je het wel terugsturen, voor meer informatie bekijk het Omruilen & retourneren pagina. Hier vertellen we je alles erover.

BETALING

 Betaalmogelijkheden

Heeft Éloquence een veilige betaalomgeving?

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Biedt Éloquence achteraf betalen aan? 

Nee. Wanneer je een product wilt bestellen dien je direct te betalen tijdens het afrekenen. Indien je later wilt betalen, kan je het product in je Wish list plaatsen en/of gewoon op een later moment terugkeren naar de webshop om het product te bestellen. 

Op welke manieren kan ik betalen?

Alle standaard Nederlandse en Belgische betaalmethoden accepteren wij. Daarnaast accepteren wij ook CreditCard, VISA en PayPal.

VERZENDING & BEZORGING

 Bezorgopties

Hoe werkt gratis bezorging?

Als Zodra het totale bedrag in je winkelmandje hoger is dan € 30,- dan hoef je geen verzendkosten te betalen tijdens het afrekenen van je product. Dit wordt ook aangegeven met het groene balkje in je winkelmandje en tijdens het afrekenen.

Hoelang duurt het totdat mijn bestelling bezorgd wordt? 

Zodra je bij ons bestelt voor 22:00 ( 10 uur ) sturen wij het product dezelfde dag op. Het duurt 1 tot 2 werkdagen totdat je product bij je thuis bezorgd wordt.  

Zijn er hygiënische maatregelen rondom de bezorging?

Ja, uiteraard nemen we gepaste maatregelen. Voor je veiligheid en die van onze medewerkers, houden we momenteel 1,5 meter afstand en we zorgen ervoor dat alles omtrent het maken/verzenden van het product goed gedesinfecteerd is.

 

YOEHOE! Iemand bestelde9 minuten geleden vanuit Groningen
YOEHOE! Iemand bestelde3 minuten geleden vanuit Hardenberg
YOEHOE! Iemand bestelde4 minuten geleden vanuit Almere
YOEHOE! Iemand bestelde5 minuten geleden vanuit Arnhem
YOEHOE! Iemand bestelde6 minuten geleden vanuit Diemen
YOEHOE! Iemand bestelde7 minuten geleden vanuit Rotterdam
YOEHOE! Iemand bestelde8 minuten geleden vanuit Sittard-Geleen
YOEHOE! Iemand bestelde9 minuten geleden vanuit Spijkenisse
YOEHOE! Iemand bestelde3 minuten geleden vanuit Coevorden
YOEHOE! Iemand bestelde4 minuten geleden vanuit 's Hertogenbosch
YOEHOE! Iemand bestelde5 minuten geleden vanuit Amersfoort
YOEHOE! Iemand bestelde6 minuten geleden vanuit Breda
YOEHOE! Iemand bestelde7 minuten geleden vanuit Eindhoven
YOEHOE! Iemand bestelde8 minuten geleden vanuit Terneuzen
YOEHOE! Iemand bestelde9 minuten geleden vanuit Súdwest-Fryslân
YOEHOE! Iemand bestelde3 minuten geleden vanuit Oosterhout
YOEHOE! Iemand bestelde4 minuten geleden vanuit Dongen
YOEHOE! Iemand bestelde5 minuten geleden vanuit Delft
YOEHOE! Iemand bestelde6 minuten geleden vanuit Den Haag
YOEHOE! Iemand bestelde7 minuten geleden vanuit Amsterdam

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.

Pre-loader